۷ پاسخ

اره من زایمان قبلیم ۳۷هفته بود مرخص شدم مشکلی نبود

من اوردم اوکی بود

من ۳۶هفته و۴روز زایمان کردم بچم کامل بود دستگاه هم نرفت (زایمان قبلیم)

من ۳۷ هفته و شیش روز زایمان کردم صحیح و سالم 😊

من ۳۷ تمام زایمان کردم دو شب بچم بستری بود بزار بنظرم کامل شه

مگه بچه خودش بیاد😂ب زور نمیشه بیاریش تا 40بستری نمیکنن بدون درد بری

اره چرا نتونی امپوله ریه زده باشی نگرانی نداره

سوال های مرتبط

مامان عشق مامان🩵 مامان عشق مامان🩵 هفته سی‌ام بارداری
مامان آریا و آوینا مامان آریا و آوینا ۶ ماهگی
مامان امیرشاهان ونورا مامان امیرشاهان ونورا ۲ ماهگی