اره من زایمان قبلیم ۳۷هفته بود مرخص شدم مشکلی نبود
من اوردم اوکی بود
من ۳۶هفته و۴روز زایمان کردم بچم کامل بود دستگاه هم نرفت (زایمان قبلیم)
من ۳۷ هفته و شیش روز زایمان کردم صحیح و سالم 😊
من ۳۷ تمام زایمان کردم دو شب بچم بستری بود بزار بنظرم کامل شه
مگه بچه خودش بیاد😂ب زور نمیشه بیاریش تا 40بستری نمیکنن بدون درد بری
اره چرا نتونی امپوله ریه زده باشی نگرانی نداره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.