خانمااگه ۳۷هفته کامل کنم میشه زایمان کنم یاخطرناکه

۵ پاسخ

از۳۷نینی کامله دیگه

میشه عزیزم

من 35هفته زایمان کردم

عزیزم من ۳۷هفته زایمان کردم
دستگاه نرفت چیزی نمیشه

بدار ۳۸ پر بشه چه عجله ای اخه

سوال های مرتبط

مامان آریا و آوینا مامان آریا و آوینا ۶ ماهگی
مامان آیهان مامان آیهان روزهای ابتدایی تولد
مامان امیرشاهان ونورا مامان امیرشاهان ونورا ۲ ماهگی