کیا طبيعي ۳۷هفته و ۶روز زایمان کردن

۱۱ پاسخ

دیروز درد زیر شکم داشتم گفتن بزار شدید بشه امروز از صبح تا الان درد زیر شکم دارم خیلی شدیده اگه راه برم دردام بیشتر میشن چکار کنم کمک کنید

سلام خانوما من 39 هفته و4 روزمه تا الان هیچ خبری از زایمان نیس

منم ۳۷ هفته و ۲ روز وقت سزارین دارم شنبه میشه برام دعا کنید

من ۳۷ و ۵ روز سزارین شدم

من ۳۷ هفته‌و۵روز

من ۳۷ هفته و یک روز طبیعی زایمان کردم.دخترمم سالم و با وزن خوب به دنیا اومد.

من ۳۷ هفته ۴ روز

من ۳۷ هفته طبیعی زایمان کردم

من ۳۷ هفته و ۱ روز زایمان کردم طبیعی

کاش منم ۳۷ هفته زایمان کنم
دیگه خستم شد 🥺

من۳۸ زایمان کردم

سوال های مرتبط

مامان امیرحسین مامان امیرحسین ۹ ماهگی
مامان لنا😍🥺🫀 مامان لنا😍🥺🫀 ۱۱ ماهگی
مامان توت🍓 فرنگی مامان توت🍓 فرنگی ۱ ماهگی
مامان دلارا 👧🏻🎀 مامان دلارا 👧🏻🎀 ۱ ماهگی
مامان نویان🩵و تودلی مامان نویان🩵و تودلی هفته پانزدهم بارداری