کیا ۳۷هفته و سه روز زایمان میکنن یا کردن؟؟؟

۹ پاسخ

من ۳۷ هفته وچهار روز نوبت دارم

دکتر به من گفت ۳۷ هفته و ۳،۴روز در میارم نمیدونم چرا نمیخواد بذاره بمونه

منم میخوام ۳۷ هفته و‌دو روز بیرون بیاد😂😂😂
البته طبیعی
گفتم وارد ۳۷ شدم روزی ده بار بله بالا پایین میکنم تا دردم بگیره😂😂😂

من ۳۷ هفته و ۲ روز هیچ آمپولی هم نزدم بچم دستگاه هم نرفت

من عزیزم طبیعی زایمان کردم

میخواستم دکترم نزاشت
این روزا اخر خیلی سخت میگذره لامصب

من 37 و 4 روز بودم

من پسرمو 35هفته ویک روز زایمان کردم

من ۳۷ و ۳ روز بودم

سوال های مرتبط

مامان امیرحسین مامان امیرحسین ۹ ماهگی
مامان لنا😍🥺🫀 مامان لنا😍🥺🫀 ۱۱ ماهگی
مامان دلارا 👧🏻🎀 مامان دلارا 👧🏻🎀 ۱ ماهگی
مامان نویان🩵و تودلی مامان نویان🩵و تودلی هفته پانزدهم بارداری