من ۳۷ هفته وچهار روز نوبت دارم
دکتر به من گفت ۳۷ هفته و ۳،۴روز در میارم نمیدونم چرا نمیخواد بذاره بمونه
منم میخوام ۳۷ هفته ودو روز بیرون بیاد😂😂😂
البته طبیعی
گفتم وارد ۳۷ شدم روزی ده بار بله بالا پایین میکنم تا دردم بگیره😂😂😂
من ۳۷ هفته و ۲ روز هیچ آمپولی هم نزدم بچم دستگاه هم نرفت
من عزیزم طبیعی زایمان کردم
میخواستم دکترم نزاشت
این روزا اخر خیلی سخت میگذره لامصب
من 37 و 4 روز بودم
من پسرمو 35هفته ویک روز زایمان کردم
من ۳۷ و ۳ روز بودم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.