دخترمم 37هفته و چهار روز دنیا اومد
نه من به دکترم گفتم تو 37 بهم نامه بده گفت اگ وزن بچه خوب باشه میدم
خوشبحال شماسزارینی ها ماطبیعی هاباید واستیم تادرد سراغمون بیادهرچی پیشرفت کرد طبیعی نشد یک کاری کنن بفهمیم کی میشه
نه خوبه دیگ
گلم من سه تا بچه 37کامل بدنیا آوردم هیچ مشکلی هم نداشتن
نه
پسر من ۳۶ هفته دنیا اومد دستگاهم نرفت
۳۷ هفته دقیق به دنیا اومد سلین
نه چرا زود
خوبه برای زایمان
بچه دیگه همه چیش رسیده و کامل شده
نه من۳۷هفته و پنج روز زایمان کردم بچمم دستگاه نرفت
ن عیب نداره
نه خوبه
من ۳۷هفته دقیق پسرم بدنیااومد
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.