۳۷هفته ۶روز واسه زایمان زوده ؟؟🤔🤔🤔

۱۲ پاسخ

دخترمم 37هفته و چهار روز دنیا اومد

نه من به دکترم گفتم تو 37 بهم نامه بده گفت اگ وزن بچه خوب باشه میدم

خوشبحال شماسزارینی ها ماطبیعی هاباید واستیم تادرد سراغمون بیادهرچی پیشرفت کرد طبیعی نشد یک کاری کنن بفهمیم کی میشه

نه خوبه دیگ

گلم من سه تا بچه 37کامل بدنیا آوردم هیچ مشکلی هم نداشتن

نه
پسر من ۳۶ هفته دنیا اومد دستگاهم نرفت

۳۷ هفته دقیق به دنیا اومد سلین

نه چرا زود
خوبه برای زایمان
بچه دیگه همه چیش رسیده و کامل شده

نه من۳۷هفته و پنج روز زایمان کردم بچمم دستگاه نرفت

ن عیب نداره

نه خوبه

من ۳۷هفته دقیق پسرم بدنیااومد

سوال های مرتبط

مامان ایلماه 🧿🎀🫀 مامان ایلماه 🧿🎀🫀 ۱۲ ماهگی
مامان 🧿مرصادکوچولو🧿 مامان 🧿مرصادکوچولو🧿 هفته سی‌وششم بارداری