بخیه خوردم ولی نه زیاد نه ب نظر من زیادم سخت نیست من قبل زایمان خیلی میترسیدم از زایمان طبیعی اما قابل تحمله برای من فقط مراقبت از بخیه هام سخت بود
اگر منظورت انقباض کاذبه من اصلا نداشتم ولی تا دلت بخواد کمردرد و درد واژن و پا داشتم
من اصلاا درد نداشتم حتی روز زایمانم رفتم بیمارستان۴۰هفته بودم گفتن رحمت ۴سانت باز شده باید بستری بشی بعد از اون رحمم۶سانت هم شد درد نداشتم تا آخر سر با آمپول فشار تونستم زایمان کنم
منک کل بارداریم درد داشتم چقققددد من سرویس شدم🥲🤦🏼♀️💔
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.