۶ پاسخ

دختر منم گاهی اوقات همینه
البته دندونش یکی دراومده ی کوچولو کناریش هم روش سفیده ولی دست میکشم تیز نیست

3 ماهه بچم داره زجر میکشه پس چرا درنمیاد این دندون😭😭😭😭🥺

کارد و قرانی بزار بالا سرش

دندونننن

احتمال خیلی زیاد بخاطره دندونه

دندون

سوال های مرتبط