۷ پاسخ

وای پسر منم دقیقا همینه🥲

من تلاش کردم نشدد
تا مدت ها با شیردوش برقی میدوشیدم بهش میدادم
ک جدیدا هم دست تنها نتونستم بدوشم دیگه شیرخشک داادم

شیشه رو قطع کنی برمیگرده .من شیرم کمه پسرم انگار دیگه شیرخشکی شد طول روز ‌که اصلا نمبخوره شبا گیج خواب باشه یکم میخوره ولی خیلی کم شده دیگه

نده گشنه بمونه بگیره

نوک سینه هاتو با نبات سفید شیرین کن میگرشون

تنها راهش اینکه دیگه با شیشه بهش شیر ندی

شیرخشک رو قطع کن اگ شیرت خوبه

سوال های مرتبط