دست و پاهای دخترم یخه یعنی سردشه؟

۹ پاسخ

ن طبیعی از دکتر پرسیدم تمام نوزدا دست پا یخه
سرد شدن از بدنش نوگ دماغ سر باید بفهمی

نه وقتی دست و پاشون سرده ،سردشون نیست فقط نوک بینی شکم و پهلو ها اگه سرد باشه سردشه

نه عزیزم
دمای بدن مهمه

اندازه خودتون لباس تنش کنید

والا دیشب دست پاهای بچم سرد بود گفتم سردشه کلاه سرش کردم دوتا لباس تنش کردم پتو انداختم روش یهو یک دقیقه بعدش جیغای بنفش می‌کشید گفتم خدایا چشه این بچه هر کاری کردم آروم نشد شوهرم گفت برو لباساشو در بیار مایبیبیشو باز کن شاید سوخته همین که یکی از لباسارو در آوردم کلاهشو در آوردم بچه ساکت شد خوابید 😂

نه بدن نوزاد سعی میکنه ارگانهای اصلی رو فعال نگه داره به خاطر همینه اکثر وقتا دست و پای نوزاد سرد میشه سعی کن دمای اتاقو زیاد سرد نکنی

پس گرمشه منکه اینجوری میفهمم پسرم گرمشه یاسرد

منم سه روزش هست اینجور میشه چرا به من گفتن شیر بهش بده داره قندش می آفته

وای سوال منم هست والا

سوال های مرتبط

مامان ارغوان مامان ارغوان ۹ ماهگی
مامان مارال🩷آراز🩵 مامان مارال🩷آراز🩵 ۱۲ ماهگی
مامان آریا و آوینا مامان آریا و آوینا ۶ ماهگی