اب دهن دخترم همینجوری میره چرا؟

۶ پاسخ

میتونه از بوس کردن دهنش باشه بچه منم یه مدت اینطوری شد دکترش کفت اصلا دهنشو بوس نکنید

سردی
تو غذاهاش و فرنی هاش شیره بریز یا خرما میکس کن
ابجوش نبات
جای چایی تو ابحوش شیره خرما بریز

عادیه خوب پسرمنم همینه

شاید میخاد دندون دربیاره

وقتی میخوابه آب دهنش میاد؟؟

برای دندون در آوردنم میتونه باشه

سوال های مرتبط

مامان گیسو❤️گونش👧🏻 مامان گیسو❤️گونش👧🏻 ۱۶ ماهگی