منم فردا زایمانمه چند روز آخر خیلی دیر میگذره خیلی استرس دارم
فقط میخام ب خوشی تموم بشه
منم انشالله ۷ روز دیگه زایمان دارم .
ولی خیلی دیر داره میگذره
اجساس میکنم دیگه نمیکشم واقعا.
منم 8فروردین سزارین دارم خیلی استرس دارم
من۷ روز دیگه تا پایان تاریخم مونده🥹
ولیچند روزه درد دارم فقط منظم نیس دردام
منی که ۳۹ هفته و ۶روزم و سزارین میخاستم و دکترم بهم قول داده بود دیروز سزارینم کنه ولی قالم گزاشت و گفتن رفته سفر نهم میاد😵💫
حالا دنبال یه دکتر دیگم که قبولم کنه فقط خداکنه دردم نگیره مجبور شم برم طبیعی😫
فقط میخوام بزامممممم
حسی خوبی دارم فقط استرس دارم
من زایمان دارم دیگه تهش تا جمعه وقت دارم🫠
کی زایمانم کنم خدا میدونه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.