۹ پاسخ

منم فردا زایمانمه چند روز آخر خیلی دیر میگذره خیلی استرس دارم

فقط میخام ب خوشی تموم بشه

منم انشالله ۷ روز دیگه زایمان دارم .
ولی خیلی دیر داره میگذره
اجساس میکنم دیگه نمیکشم واقعا.

منم 8فروردین سزارین دارم خیلی استرس دارم

من۷ روز دیگه تا پایان تاریخم مونده🥹
ولی‌چند روزه درد دارم فقط منظم نیس دردام

منی که ۳۹ هفته و ۶روزم و سزارین میخاستم و دکترم بهم قول داده بود دیروز سزارینم کنه ولی قالم گزاشت و گفتن رفته سفر نهم میاد😵‍💫
حالا دنبال یه دکتر دیگم که قبولم کنه فقط خداکنه دردم نگیره مجبور شم برم طبیعی😫

فقط میخوام بزامممممم

حسی خوبی دارم فقط استرس دارم

من زایمان دارم دیگه تهش تا جمعه وقت دارم🫠
کی زایمانم کنم خدا میدونه

سوال های مرتبط

مامان امید و پناه ❤️ مامان امید و پناه ❤️ روزهای ابتدایی تولد
مامان 🌹یکی یدونه🌹 مامان 🌹یکی یدونه🌹 ۱۱ ماهگی