امادگی دارین؟؟مخصوصا مامان اولی ها
من خیلییییی میترسم
اصلا از زایمان نمیترسم چون چ طبیعی چ سزارین مطمئنم از پسش برمیام
ولی برای بعدش میترسم
من با ی بچه چیکار کنم اخه
دیگه هیچگاه تا اخر عمرم فقط خودم نیستم
همیشه بچه کنارمه فکرش تو ذهنمه
اگ گریه کنه اگ مریض شه و هزار اگه دیگه
واقعا ایکاش ادما ی قانون داشتن همه۵۰ سالگی بچه دار میشدن کلی ادم وقت داشت بهش فک کنه
بسلامتی زایمان کنی عزیزم
منم پس فردا زایمان میکنم دارم از استرس و ترس میمیرم😭😭
من صبح دارم میرم زایمان تا دیروز صبح هیچیم نبود از شبش که خوابیدم یه حال عجیبی شدم که نگمم هم شوق و هیجانه هم نگرانی هم ترس
من . خسته و وارفته ام . صبح تاشب کار دارم میکنم . تا دقیقه نود کار دارم😂
دقیقا چند هفته و چند روزهستید؟؟؟؟
انشالا به سلامت زایمان کنی عزیزم منم ایشالا هفته بعد سه شنبه سزارین میشم و از الان ساعت شماری میکنم روز نه ها😂ساعت!!🥴😂😂
انشالله بسلامتی زایمان کنین😍🥹
میشه حستونو بگید استرسی دارید ندارید میترسید یا نه ؟؟؟؟طبیعی هستین یا سز؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.