کیا قراره مثل من پس فردا زایمان کنن؟ در چه حالین؟

۹ پاسخ

امادگی دارین؟؟مخصوصا مامان اولی ها
من خیلییییی میترسم
اصلا از زایمان نمیترسم چون چ طبیعی چ سزارین مطمئنم از پسش برمیام
ولی برای بعدش میترسم
من با ی بچه چیکار کنم اخه
دیگه هیچگاه تا اخر عمرم فقط خودم نیستم
همیشه بچه کنارمه فکرش تو ذهنمه
اگ گریه کنه اگ مریض شه و هزار اگه دیگه
واقعا ایکاش ادما ی قانون داشتن همه۵۰ سالگی بچه دار میشدن کلی ادم وقت داشت بهش فک کنه

بسلامتی زایمان کنی عزیزم

منم پس فردا زایمان میکنم دارم از استرس و ترس میمیرم😭😭

من صبح دارم میرم زایمان تا دیروز صبح هیچیم نبود از شبش که خوابیدم یه حال عجیبی شدم که نگمم هم شوق و هیجانه هم نگرانی هم ترس

من . خسته و وارفته ام . صبح تاشب کار دارم میکنم . تا دقیقه نود کار دارم😂

دقیقا چند هفته و چند روزهستید؟؟؟؟

انشالا به سلامت زایمان کنی عزیزم منم ایشالا هفته بعد سه شنبه سزارین میشم و از الان ساعت شماری میکنم روز نه ها😂ساعت!!🥴😂😂

انشالله بسلامتی زایمان کنین😍🥹

میشه حستونو بگید استرسی دارید ندارید میترسید یا نه ؟؟؟؟طبیعی هستین یا سز؟

سوال های مرتبط

مامان کوهیار مامان کوهیار هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان آناشید🥑 مامان آناشید🥑 ۱۲ ماهگی
مامان فندوق مامان فندوق هفته چهلم بارداری
مامان فندق مامان فندق هفته سی‌وهفتم بارداری