۳ پاسخ

من پسرم تشنج کرد موقع تب
بهداشت گفت واکسن۱۸ ماهگیش باید نامه بیاری از متخصص
ولی من میترسم نمیخام بزنم براش

واکسن ۱۸ ماهگی دیازپام داره؟
قبلی ها نداشت
تشنج بچه من از تب نبوده ولی واسه احتیاط نمیزنن به احتمال زیاد

چون دارو مصرف میکنه دیازپام ندادم واکسنشم فقط یکم تب کرد راحت شدم

سوال های مرتبط