شهراتون تب نکردن یعنی چی🤦
چرا کرده تبریز و دو شبه میترکونه
شهر ما دیروز ساعت ۴ نصف شب مسکونی زده
سمت ما صبح مسکونی زد کلی ادم مردن
چرا خیلی شدیده😭😭😭😭
شهر ما از سر شب تا حالا چند بار زد حالا جنگنده بالا سرمون دعا کنید برید
ارومیت چرا مسکونی زده 😔
امروز خیلی روز بدی بود
ن تبش اومده پایین
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.