۹ پاسخ

شهراتون تب نکردن یعنی چی🤦

چرا کرده تبریز و دو شبه میترکونه

شهر ما دیروز ساعت ۴ نصف شب مسکونی زده

سمت ما صبح مسکونی زد کلی ادم مردن

چرا خیلی شدیده😭😭😭😭

شهر ما از سر شب تا حالا چند بار زد حالا جنگنده بالا سرمون دعا کنید برید

ارومیت چرا مسکونی زده 😔

امروز خیلی روز بدی بود

ن تبش اومده پایین

سوال های مرتبط

مامان آنیل مامان آنیل ۴ سالگی
مامان محمد نفس مامان مامان محمد نفس مامان ۴ سالگی
مامان روشاو شاهان🥰 مامان روشاو شاهان🥰 ۴ سالگی