احتمالا حساسیت هس
به فصل بهار یا حتی دود ماشینی چیزی
من اسفند ماه زیاد تو خیابون برم تا صب نفس تنگی
گرمش نیست
شروع سرماخوردگیشه احتمالا
تب نکرده؟؟
اگه سرماخورده بود مثلا خدایی نکرده ریه اش عفونت کرده بود طبیعیه
اگه دیدی زیاد طول کشید بیدارش کن
سرما خورده؟
حساسیت داره؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.