خب بگم برات
اول قشنگ بزارروشونه ک این گردنشم بالاباشه ینی فقط سرش روشونت نباشه..ازپایین ب بابا دستتوبمال روکمرش..اگه نزد بیارش پایین رودستت ب شکم نگه دار بعدباز بزارروشونت😐😑..خلاصه بایدچندتامدل مختلف عوض کنی تابزنه.
منم اول اینجوربود خدا خیر بده ب عروس عمه شوهرم،گف تا شیرشوخورد سریع بلندش کن آروغ بگیر
منم همینکارو کردم ازاونوقت زوداروغ میزنه😮💨 ولی شبا ن چند دیقه نگهش میدارم بعد میذارم سرجاش
بچه منم اینجوری بود بزرگ بشه خوب میشه تا ی دوماه دیگه سختی داره بعدش دیگه راحت میشی
بیست دقیقه ایستاده نگهش دار
منکه کلا شبا آروغ نمیگیرم
بچه منم اینجوریه
نیم ساعت هم میگیرمش باز نمیزنه
تو این مدت که دنیا اومده شاید 3بار زده
تلاش و صبرررر😩
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.