اشکال نداره بعد شیر چند دقیقه پشتش بزن نزد حالت بغل کردن رو دستت نگهدار بعد بزار پایین
وقتی گذاشتی رو شونت اول کمی کمرش رو خلاف عقربه های ساعت ماساژ بده بعد بزن کمرش میزنه
من یبار میذارم رو شونم دوباره میارمش پایین باز میذارم رو شونم
معمولا میزنه
هیچی عزیزم تحمل کن و ادامه بده به کارت تا آروغ بزنه دختر منم گاهی خیلی سخت آروغ میزنه ولی باید حتما انجام بدی خیلی از علائم کولیک و رفلاکسش بهتر میشه اگه آروغشو بگیری.
دکتر ب من گفت بعد اینکه شیر خورد بچه بزارش رو زمین سفت مثلا فرش ی چند ثانیه صبر کن بعد بلندش کن اروغشو بگیر ،برامنی ک ب سختی اروغ میزد خیلی جوابببببع
دو سه دقیقه بعد از اینکه گذاشتی رو شونت درازش کن دوباره بزار رو شونت دخترمن اینجوری میزنه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.