۱۰ پاسخ

کالاندولا خیلی خوبه

سلام آردن که زینک اکساید داره قاطیش پ روغن ماهی
عاااااالیه
پای پسر من از سوختگی گذشته بود دیگع اینقدر افتضاح و بد بود تنها کرمی ک خوب خوبش کرد این بود کالاندولا و هزار رقم کرم استفاده کردم فقط اردن خوبش کرد

زینک اکساید فیروز اب رو اتیشه بچم خیلییی سوخته بود هیچی اثر نداشت همون زدم سریع خوب کرد

من برای هربار پوشک کردن یا الوینا میزنم یا ایروکس محافظ پا اگر یه موقع قرمزیش شدید تر باشه کالاندولا میزنم

من پسرم اسهال داشت بخاطر تب و عفونت بیمارستان بستری شد ی جوری سوخته بود که باسنش خونی شده بود ولی با کالاندولا سریع خوب شد

کالاندولا

من هیدرودرم استفاده میکنم واقعا راضیم ،حتی یه بارم دخترم نسوخته.
حجمش زیاده قیمتشم به صرفه

من از روز اول اردن برا پسرم زدم و تا امروز عالی بوده ترکیباتش خیلی خوبه

تصویر

من سودو میزنم هرموقع قرمز میشه

روزانه من چیکو استفاده میکنم راضیم

سوال های مرتبط