بهترین پماد سوختگی برای نوزاد کدوم بود؟؟

۱۰ پاسخ

زینک اکساید و کلوتریمازول ترکیبی

سودو کرم ولی یکم‌قیمتش بالس زینک هم خوبه

زینک ۲۵درصد

ماری گلد خیلی عالیه

من کلا از اول بحز کالاندولا هیچی نزدم خدارو شکر بچم اصلا نمیسوزه بعضی وقتا اگه فقط یذره باشه کالاندولا میزنم خوب خوب میشه اینم بگم من شبا بچم رو پوشک نمیکنم زیر انداز میندازم روشم پارچه تمیز کیونش رو میزارم رو اون میخوابه تا صبح هم هر وقت بیدار میشه برا شیر پارچه هرو برمیدارم یکی خشک میزارم بر همین نمیسوزه اصلا

من پماد کالاندولا میزدم به پسرم نساخت ایروکس هم جالب نبود بردمش فوق تخصص بهش پماد زینک اکساید ۲۵ درصد داد

ماستلا عالیه،

آردن عالیه

زینک اکساید فیروز. کلاندولا ایروفیکس. بی بی فرست.

من سودوکرم میزنم خیلی خوبه

سوال های مرتبط

مامان گل آفتابگردون مامان گل آفتابگردون ۱۲ ماهگی