۱۰ پاسخ

آب تصفیه رو هم باید بجوشونی

به نظرم چون آب تصفیه کهنه تره خوب نباشه دادنش

فکر کنم بازم باید بجوشونی

اره من میدم

باید جوشیده بدی و هر ابو چند بار نجوشون

ن اصلا

آب جوشیده سرد شده

بله میتونی دکتر پسرم گفت هر آبی که خودتون میخورید بدید به بچه ماهم آب تصفیه میخوریم

اره ولی دیگه آب معمولی بخوره بیشتر دل درد میشه چون املاحش براش سنگین میشه همیشه آدم دسترسی نداره

اگه میخوای نجوشونی ماجان بخر

سوال های مرتبط

مامان فاطمه زهرا مامان فاطمه زهرا ۱ سالگی