من ۱۰ شب زایمان کردم بی حسی تقریبا تا ۵ صبح بود ولی شیاف هم داده بودن دوتا گذاشتم درد بعدش رو کمتر کرد ولی خب بالاخره جراحی بوده دیگه درد هست🙂
تقریبا۲یا۳ساعت
اگر بهت مسکن تزریق کنن تا اآخرشب دردت خ کمه
اگرم مسکن تزریق نکردن خودت شیاف دیکلوفناک۱۰۰بزار خ درد رو قابل تحمل میکنه
کلادرد سزارین خ زیاد نیست اما باید مراقبت باشی
تا دو ساعت یا کمتر بستگی به دکتر بیهوشی داره
یه 3ساعتی هست
منو بیهوش کردن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.