خانوما بعد از سزارین بی حسی تا چند ساعت هست؟

۵ پاسخ

من ۱۰ شب زایمان کردم بی حسی تقریبا تا ۵ صبح بود ولی شیاف هم داده بودن دوتا گذاشتم درد بعدش رو کمتر کرد ولی خب بالاخره جراحی بوده دیگه درد هست🙂

تقریبا۲یا۳ساعت
اگر بهت مسکن تزریق کنن تا اآخرشب دردت خ کمه
اگرم مسکن تزریق نکردن خودت شیاف دیکلوفناک۱۰۰بزار خ درد رو قابل تحمل میکنه
کلادرد سزارین خ زیاد نیست اما باید مراقبت باشی

تا دو ساعت یا کمتر بستگی به دکتر بیهوشی داره

یه 3ساعتی هست

منو بیهوش کردن

سوال های مرتبط

مامان فاطمه زهرا🩷 مامان فاطمه زهرا🩷 ۱۴ ماهگی
مامان توت فرنگی🩷 مامان توت فرنگی🩷 ۳ ماهگی