😅منم تو گهواره زاییدم😅

۷ پاسخ

میخوای طبیعی بدنیا بیاری

منم اونجوریم همه بهم میگن خسته شدممم

برو بیمارستان دیگ🫥😂

تنبلی رو کنار بزار از فردا تلاش کن بزایی🫤😂

دیگه حوصله گهواره سربردی چخبره دیگه بزا خواهر من

😒😒😒😒😒امروز چخبره به منم بگید اگه چیزی هست منم فردا برم بزارم از صبح ب ۱۰۰ نفر تبریک گفتم دیگه نا ندارم مال توام مبارک ❤️❤️

یعنی زایمان نکردی؟😂

سوال های مرتبط

مامان کارن مامان کارن ۶ ماهگی
مامان محمدنیکان مامان محمدنیکان ۱ ماهگی
مامان نیک مامان نیک ۱۴ ماهگی
مامان مهوا مامان مهوا ۱۴ ماهگی
مامان ابوالفضل💕👩‍🍼 مامان ابوالفضل💕👩‍🍼 ۱۵ ماهگی
مهشید مهشید قصد بارداری
مامان آرش👼🏻🤍 مامان آرش👼🏻🤍 ۱۲ ماهگی
مامان سپهر🐣 مامان سپهر🐣 ۱۴ ماهگی
مامان عارف کوچولو💋 مامان عارف کوچولو💋 ۱۲ ماهگی