منم زاییدم بالاخرههههه😃😃😃😃








ولی فقط تو گهواره🫠😂

۱۲ پاسخ

🤣🤣🤣🤣منم دخترم با زور و التماس هرکی میدید میگف پ کی میزایی 40هفته و 4 روز اومد اونم من خیلی پیاده روی کردم ب خودم فشار اوردم فقط کیسه ابم ترکید بدون درد یا چیزی رفتم زایشگاه ولی این پسرم وضعیت اقتصادی رو ناجور دید گف بزار زودتر بیام شاید زودتر بزرگ شدم زودتر ب کارام برسم سال دیگه زنش میدم 🤣🤣35هفته و 6 روز دنیا اومد

باید میگفتی گهواره زایید ولی من نزاییدم

😬😂😂😂

خدا نکشدت اومدم بگم ازاد شدم خوشحالم ننه که اخر تاپیکتو دیدم😅😂😂😂

انشالله به سلامتی به دنیا بیاد ♥️🌺

😂😂🫠

مبارک باشه قدمش پرخیروبرکت باشه😍

اع فک کردم راستکی میگی😂😂😂

بسلامتی خداروشکر قدمش خوش وپراز برکت باشه براتون تنش سلامت🕊⚘️🕊⚘️🕊⚘️🕊⚘️🕊⚘️🕊⚘️🕊⚘️⚘️🕊⚘️

ان شاالله به حقیقت بپیونده😂😂

مبااااااارکه خوش قدم باشه

😂😂😂عجب

سوال های مرتبط

مامان 🤰آیلین🧜‍♀️ مامان 🤰آیلین🧜‍♀️ ۲ ماهگی
مامان نگار مامان نگار ۳ ماهگی
مامان حامی مامان حامی ۵ ماهگی
مامان سه‌فسقل💙🧒🏻🫧 مامان سه‌فسقل💙🧒🏻🫧 روزهای ابتدایی تولد
مامان هامین💙 مامان هامین💙 ۷ ماهگی
مامان کارن مامان کارن ۶ ماهگی