۱۰ پاسخ

میگن بچه خنگ میشه

من میدم هنوز شیرخشک

شیر تا اخر عمر باید خورد ولی دوتا لیوان نه بیشتر با یک کاسه ماست

من هنوزم شیرخشک با شیشه روزی یکبار میدم موندم چجوری ترکش بدم ...اخه تو لیوان نمیخوره با نی هم ک اصلا میک زدن بلد نیست...

هنوزمیدم ولی شیرتو لیوان

من همچنان شیرخشک میدم تا خودش قطع کنه فقط ۱ بار قبل از خواب

من شیر خشک بهش میدم هنوز

دکترمیگف ۲سالگی باید بگیری بعدم شیرخشک بدی بهتره 'اما دخترمن اصلآشیرخشکی نبود شیرخشکم نخورد حتی پاستوریزه هم خیلی کم

نه عزیزم‌چ‌اشکالی داره
میگن‌بعد دوسالگی مکیدن قطع شه مثل شیشه شیر اینا ولی شیر بالیوان شیرخشک‌بالیوان‌مورری نداره

من سینه رو ازش گرفتم یک ماه پیش ولی شیر خشک بله هرشب بهش میدم چون بهتر از شیر پاستوریزه اس

سوال های مرتبط

مامان محمد جان مامان محمد جان ۲ سالگی