خوردی دیگه نپرس ضرر داشته باشه مگه کاری میتونی بکنی
اصلا نگران نباش من چند بار اونم خیلی زیاد اول های بارداریم خوردم جدیدا فهمیدم ضرر داره
منم خوردم
ولی نک بگم برای رفع هوس و اینا ن قشنگ خوردم
حالا دیگ نمیخورممممم تا ی مدت دیگ
سخت نگیر
صد در صد میدونی ضرر داره ک اومدی پرسیدی😕😑
حالا خوردی دیگه فکر نکن عزیزم
دیگه خوردی عزیزم اشکال نداره اما دیگه نخور
نه منم میخورم ولی زیاده روی نکن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.