سلام عزیزم نه درد زایمان خیلی شدیده اصلا با درد پریودی مقایسه اش نکن
سلام عزیزم نه نرو دردات منظم نیست بری بیمارستان هم با امپول فشار و معاینه زایمان میکنی
آره بزار دردات نزدیکتر بهم بشه بعد برو چون اونجا رفتی هر دفعه میخوان معاینه کنن یا اینکه آمپول فشار میزنن که اصلا خوب نیست
سر شکمت سفت و شل میشه ؟
درد پریودی اصولا درد ماه
باید انقباض داشته باشی
سلام خب پس صبر کن زمانش نزدیک بشه پاشو راه برو
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.