۴ پاسخ

من عزیزم
نه هییییچ مشکلی نداشت خداروشکر با خودمم مرخص شد

بچه خواهر من ۴ سال پیش اینجوری شد . هیچ مشکلی نداشت و نداره وزنش ۲۵۰۰ بود توی ۳۸ هفته

من پسرم آی یو جی آر بود نه خداروشکر مشکلی نداشت فقط وزنش 2500 بود و قدش کوچولو بود ولی الان خداروشکر از همسن هاش قدش و وزنش بیشتر

چی هست؟

سوال های مرتبط

مامان معجزه امام حسین مامان معجزه امام حسین ۴ ماهگی