۲ پاسخ

من همیشه میشورم بعد خرد میکنم میریزم تو زیپ کیف هواشو خالی میکنیم میزارم تو فرزیر بلانچ نمی کنم خوشم‌نمیاد و خیلی خوب و ترد و سفید می مونه

من موقع شستن پوست رویی قارچ رو درمیارم. بعد کامل خشک شد، خرد میکنم و فریز میکنم، کاملا سفید و همون شکل میمونه

سوال های مرتبط

مامان امیرحسین مامان امیرحسین ۲ سالگی
مامان نازنین مامان نازنین ۲ سالگی
مامان شاهوین مامان شاهوین ۲ سالگی