من همیشه میشورم بعد خرد میکنم میریزم تو زیپ کیف هواشو خالی میکنیم میزارم تو فرزیر بلانچ نمی کنم خوشمنمیاد و خیلی خوب و ترد و سفید می مونه
من موقع شستن پوست رویی قارچ رو درمیارم. بعد کامل خشک شد، خرد میکنم و فریز میکنم، کاملا سفید و همون شکل میمونه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.