۱۱ پاسخ

میگفتی چک‌کنه توی واژنش نرفته باشه یه دختری یه کرم رفته بود تو واژنش تا چندماه خونریزی داشت نابود شده بود هیچکسم نمیدونست چشه بعد چون دختر بود نمیتونستن دقیق معاینه کنن یه دکتر حرفه ای با بدبختی درآوردش فهمید یه نوع انگل بوده

چرا وقتی متوجه انگل شدی دارو ندادی .من دخترم سه سالشه با اولین انگل تو مدفوعش سریع دارو دادم خوب شد .

عزیزم صبح‌ ناشتا بهش بومادران بده تا سه روز روزی دوقاشق غذاخوری

پوشاک می‌کنی ؟
بلافاصله پس پی کرد بشورش

طفلی

چطوری بفهمیم انگل داره

دختر منم
اونجاش مثل دونه قرمز میشه یا مثل پشه زده باشه
ولی گریه نمیکنه
هر دفعه کالاندولا میزنم براش

وای چ بد چجوری انگل گرفت ؟؟

وای طقلی.نگف چراانگل .رفته.ایشالا زودی خوب شه

خب چیکار شد بچه؟دارو داد؟

عزیزم بخاطر چی اینجور‌شده؟ علتش چی بود از کجا گرفته

چه وحشتناک

سوال های مرتبط

مامان دنیز👨‍👩‍👧 مامان دنیز👨‍👩‍👧 ۳ سالگی