۴ پاسخ

برامن که طی یه روز دوبار چرخید اولی بریج بود دوباره سفالیک فرداش رفتم گفت عرضی

برامنک بازم۳۶هفته رفتم همون سفالیک بود

نه نمیچرخه

ته نمیجرخه

سوال های مرتبط