۴ پاسخ

استرس نداره ریلکس باش زایمان از کل بارداری راحتتره

بعدش أسترس زردی و کولیک و دستشویی نکردن و نخوابیدن بچه رو خواهی داشت 😂از مسیر لذت ببر فعلا

من خیلی دلم میخواست زودتر بشه ولی همسرم میگه بچرو ناقص نکن😂بخاطر ۵ روز

دقیقا

سوال های مرتبط