۴ پاسخ

کجایی مامان مسیح پس چرا میری دیگه نمیای بابا بیا می‌خواستیم رژیم بگیریم

دختر منم اب دهنش میریزه یعنی از رفلاکس برا رفلاکسش چی استفاده کنم خوب بشه

رفلاکس داره . اگه زیاد شیرم بالا میاره حتما ببر دکتر دارو بده کنترل شه

بله بخاطر رفلاکسه

سوال های مرتبط

مامان باران‌و جانان مامان باران‌و جانان ۱۲ ماهگی
مامان امیر علی مامان امیر علی ۱۵ ماهگی
مامان مهوا و نی نی ❤ مامان مهوا و نی نی ❤ ۱۰ ماهگی