هیچ ....فقط باید گفت مردمو اسگول کردم
همه جا جنگ میشه قیمتا میاد پایین اینجا برعکسه میری یچیز بخری تن بدنت باید بلرزه
هرجارو دلش بخاد میزنه بعد هنوز میگن آمریکا هیچ غلطی نمیتونه بکنه 😶😶😶😶😶😶
شیراز هم صبح فقط زدن نمیدونم کجو صدوی جنگنده میمد
هیچی ازصبح ک چشم باز کردم داره میزنم😟
گیلان خبری نیست
مشهد شکرخدا خبری نیس
فعلا زنده ایم
شهرماکه ارومه.(کرمان).... ولی انگار اصفهانو داره میزنه...خدارحم کنه کاش تموم بشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.