۱ پاسخ

منم دیگه تقریبا سه ماهه زایمان کردم بعداز سه ماه چند روز لکه بینی داشتم بعد یه کوچولو مث پریودی خیلی کم زودم تموم شد مثل قبل نبود نمیدونم چرا بچمم تقریبا یک ماهیی شیر خودمو‌خورد

سوال های مرتبط