۹ پاسخ

آره من حس میکنم کامل🥰شما نی نی تکون میخوره

اره من

اره دقیقا. بعضی وقتا جاش عوض میشه. تا پریروز راست بود الان تقریبا وسط مایل به سمت چپه. قشنگ مشخصه 🥹

شما بعضی وقتا این سفتی و حس میکنین یا همش؟

اره عزیزمم تازه شکمم میخواد سوراخ کنه😅

سعی کن‌وزنت بندازی رو زانوت یا با دست پاشو بهت فشار نیاد ولی اره منم ایطورمیشم

اره یه چیز سفت
یه سوال درد زیر شکم طبیعی یا نه الان ؟

اره نی نی هست اون

من از هفتتون کمترم اما وقیقا همینطوریم

سوال های مرتبط

مامان نیلان 🎀 مامان نیلان 🎀 هفته سی‌ودوم بارداری
سلام شبتون بخیر مامانا ☺️ خوبید سال نوتون مبارک عزیزای دلم
انشالا ک همیشه خوش باشید 🫠🙂💞🎀🎀🎀🎀

فرزند پروری فرزند پروری فرزند پروری فرزند پروری فرزند پروری فرزند پروری فرزند پروری فرزند پروری فرزند پروری فرزند پروری فرزند پروری فرزند پروری فرزند پروری فرزند پروری فرزند پروری فرزند پروری فرزند پروری فرزند پروری فرزند پروری فرزند پروری فرزند پروری فرزند پروری فرزند پروری فرزند پروری فرزند پروری فرزند پروری فرزند پروری فرزند پروری فرزند پروری فرزند پروری فرزند پروری فرزند پروری فرزند پروری فرزند پروری فرزند پروری فرزند پروری فرزند پروری فرزند پروری فرزند پروری فرزند پروری فرزند پروری فرزند پروری فرزند پروری فرزند پروری فرزند پروری فرزند پروری فرزند پروری فرزند پروری فرزند پروری فرزند پروری فرزند پروری فرزند پروری فرزند پروری فرزند پروری فرزند پروری فرزند پروری فرزند پروری فرزند پروری فرزند پروری فرزند پروری فرزند پروری فرزند پروری فرزند پروری فرزند پروری فرزند پروری فرزند پروری فرزند پروری