چه شیشه شیر خوبی هرپیمانه هم روش نوشته
۳۰ تا هر چند ساعت باید بدیم؟
میخوره ۶۰تا کم کم بیشترش کن
من الان دو ماه و ۱۳ روزشه ۶۰ تا میدم خوبشه و سیر میشه
فقط شیرخشک میخوره ؟
عزیزم من دوتا بچه شیرخشکی بزرگ کردم.دوهفته ۳۰ تا هفته سوم ۶۰ تا
سلام وزن دهیش چطوره ؟
ببین من هر سری 30تا میدم اگه دیدم سیرشد ک هیچ
اما اگه ببینم بازم میخواد 30تای دیگه درست میکنم
بیشتر وقتا اینجوریه از امروز دیگه میخوام ۶۰درست کنم
بستگی به نیازش داره اگه گشنه میمونه با ۳۰ تا ۶۰ تا درست کن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.