۷ پاسخ

آب هویج فقط باید تازه خورده بشه وقتی بمونه سمی میشه

فقط چن ساعت😐

دو روز تو یخچال میمونه

یک روز نهایت دو روز

یکروز.

فوقش یه روز.. بیشتر بمونه بد مزه میشه اصلش همون اولش که خورده بشه و تازه باشه

یک‌ روز بعد یک روز غلظ میشه و بد مزه

سوال های مرتبط

مامان مامان آیماه🐰 مامان مامان آیماه🐰 ۱۱ ماهگی