۲ پاسخ

اره طبیعیه نگران نباش

منم پایین حس میکنم قشنگ حتی میگن تو این سن زیر نافه واسه من پایینتره حرکاتش
البته من سرکلاژم شدم

سوال های مرتبط

مامان معجزه خدا مامان معجزه خدا هفته سی‌ودوم بارداری
مامان نفس مامان نفس ۷ ماهگی