۶ پاسخ

من که ظربه هاش قشنگ میخوره قسمت خط واژنم

مال منکه تو واژنمه😩

😐😐😐🫠هنوز بچه نیومده تو شکمت ۲۸هفته به بعد میاد بالا

هنوز همونجاس بالا نرفته

منم زیر ناف حس میکنم خب بچه هنوز همونجاس

منم مثل شمام فک کنم طبیعی

سوال های مرتبط

مامان ساحل مامان ساحل هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان معجزه خدا مامان معجزه خدا هفته سی‌ودوم بارداری