طبیعیه همش
حرکت هم از ۲۰ هفته
کمردرد و دلدرد عادیه دیگه تا اخرش هست
اینا برا اینه ک رحم بزرگ میشه
منم حس نمیکنم اصلااا
با این حال ک میگن سه قلویی زودتر حس میکنی
تازه دوتا جفت خلفی
کمردرد و زیر شکم درد هم در حد خفیف به خاطر بزرگ شدن حرمه
نه اصلان جای نگرانی نیست دکترمگفت تا ۲۰ هفته هم حرکتش حس نکنی هیچ اشکالی نداره الکی به خودتون استرس ندید من خلفی هستم و ۱۹ هفتمه هنوز حس نکردم چیزی 😄😄😄
به خلفی و یا قدامی بودن جفت هم ربط داره،اگه قدامی باشه دیر تر حس میکنی
منم هیچی حس نمیکنم
دقیقا منم همین علائمو همین مشکلاتو دارم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.