۵ پاسخ

دوباره زنگ بزن بگو یه هفته دیگه زایمانمه😂

بسکی. با بیمه قبول میکنه. خیلی. پرستاراش خوبن مهربونن. رفتم امپول داشتم یجوری زد اصلا هیچی نفهمیدم دوس دارم بسکی. بزام ولی نمدونم مشه نمشه ابجی بیمع من تامین اجتماعی هست

بسکی قیمت آزادش طبیعی ۴-۵ سزارین ۳۰-۳۵ من آخرای ۴۰۴ پرسیدم واسه برزویه هم طبیعی ۴ سزارین ۲۷-۲۸

من زنگ زدم گف ۲۵ بیمارستان بسکی

منم صبح زنگ زدم عزیزم گفت ۳۵ تومن هنوز نرخ سال جدید اعلام نشده فککنم شانس من اردیبهشت ک تغییر میکنه میره بالاتر

سوال های مرتبط