با قوطی شیرخشک چیکار می کنید؟؟؟

۱۱ پاسخ

همشون میرن سطل اشغال

عکس بگیرم بعد شاید میز و صندلی درس کنم واسه پسرم

مادرشوهرم میبره یا گلدون میکنه یا واسه خوراکیای خشک استفاده میکنه شوهرمم میبره کارگاهش توش ابزار و پیچ و مهره میریزه استفاده بهینه

میندازم دور

باید بدین ضایعات ، کیلویی می خره

من همشو تاالان نگه داشتم عکس بندازم اما بعدش نمیدونم چیکارشون کنم

میدیم بازیافت عزیزم

میندازم

میندازم بیرون

میندازیم تو زباله خشک

نگه میدارم ولی نمدونم چرا 😂

سوال های مرتبط

مامان ماهلین وهایلین مامان ماهلین وهایلین ۱ سالگی
مامان 🧿M🫀 مامان 🧿M🫀 ۲ سالگی