همشون میرن سطل اشغال
عکس بگیرم بعد شاید میز و صندلی درس کنم واسه پسرم
مادرشوهرم میبره یا گلدون میکنه یا واسه خوراکیای خشک استفاده میکنه شوهرمم میبره کارگاهش توش ابزار و پیچ و مهره میریزه استفاده بهینه
میندازم دور
باید بدین ضایعات ، کیلویی می خره
من همشو تاالان نگه داشتم عکس بندازم اما بعدش نمیدونم چیکارشون کنم
میدیم بازیافت عزیزم
میندازم
میندازم بیرون
میندازیم تو زباله خشک
نگه میدارم ولی نمدونم چرا 😂
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.