کیا شنبه انومالی دارن مث من؟؟؟؟چقددددد دل تودلم نیس🥹🥹😍

۱۰ پاسخ

منم شنبه انومالی دارم ♥️♥️
ریلکسم

برای کنم دکترم گف ۸ فروردین برو

من شنبه سنو واسه سرویکس دارم
اگه خوب نشده باشه باید سرکلاژ کنم

من شنبه انومالی دارم

امیدت به خدا باش

برای منم دعا کن شنبه رفتی من ۱۵ ام دارم

من فردا دارم

دوس داري چي باشه؟ :)

نگران نباش ایشالا همه چی عالی پیش میره

جنسیت رو نمیدونی انتی حدس نزد یعنی

سوال های مرتبط

مامان اولی🙂 مامان اولی🙂 هفته هجدهم بارداری
مامان shahan💙 مامان shahan💙 ۸ ماهگی