منم شنبه انومالی دارم ♥️♥️
ریلکسم
برای کنم دکترم گف ۸ فروردین برو
من شنبه سنو واسه سرویکس دارم
اگه خوب نشده باشه باید سرکلاژ کنم
من شنبه انومالی دارم
امیدت به خدا باش
برای منم دعا کن شنبه رفتی من ۱۵ ام دارم
من فردا دارم
دوس داري چي باشه؟ :)
نگران نباش ایشالا همه چی عالی پیش میره
جنسیت رو نمیدونی انتی حدس نزد یعنی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.