کیا شنبه آنومالی دارن ؟

۸ پاسخ

من یکشنبه🥲

من امروز رفتم گفت الان تو سونو ۱۷وخورده ای هست
دوشنبه بیا😪

من 🙋‍♀️🙋‍♀️

من شنبه دیگه دارم
و استرس شدید دارم 🥲
انشاءالله هممون با خبر خوش برگردیم

من من

انو مالی چیه

من یکشنبه 🥲 خدا کنه نی نیای همه سالم باشن

من 🙋🙋

سوال های مرتبط

مامان آناناسم🍍🩵 مامان آناناسم🍍🩵 هفته سی‌ویکم بارداری
مامان سلین 👼 مامان سلین 👼 ۵ ماهگی
مامان سید کوچولو💙 مامان سید کوچولو💙 ۳ ماهگی
مامان آیهان🩵💙🧿🧿 مامان آیهان🩵💙🧿🧿 ۳ ماهگی
مامان شاهانمم💙 مامان شاهانمم💙 ۳ ماهگی
مامان نلا💫 مامان نلا💫 ۳ ماهگی
مامان ال آی 🩷 مامان ال آی 🩷 روزهای ابتدایی تولد
مامان معجزه مامان معجزه هفته بیستم بارداری
مامان پیشتگولی مامان پیشتگولی ۵ ماهگی
مامان زینب سادات💚 مامان زینب سادات💚 روزهای ابتدایی تولد
مامان کنجد کوچولو🐣 مامان کنجد کوچولو🐣 هفته سی‌وهفتم بارداری