کیا فردا آنومالی دارن؟

۱۶ پاسخ

من شنبه دارم

من امروز رفتم

من دیروز داشتم

من تا چند ساعت دیگه میرم انشاءالله

من. شنبع شب. دارم

منم شنبه

من امروز دکتر تاریخ داده بود اما گفت چند روز اونور تر مشکلی نیست امروز درست ۱۸ هفتم بود اما شنبه میرم
تقریبا ۱۸ هفته و ۳ روز

من ۱۶هفته و‌۵روز رفتم😂

نی نی سالم باشه الهی
من اگر میموند شنبه میرفتم آنومالی🥲

انشاءالله که کوچولوت سالم باشه گلم
ماجرای اون خیار چیع😂

من شنبه دارم🥹

من شنبه

من شنبه می‌خوام برم خیلی استرس دارم

منننننن😍

من

انشالله سالم و سلامت باشه کوچولو ♥️

سوال های مرتبط

مامان آیهان🩵💙🧿🧿 مامان آیهان🩵💙🧿🧿 ۳ ماهگی
مامان نلا💫 مامان نلا💫 ۳ ماهگی
مامان پیشتگولی مامان پیشتگولی ۵ ماهگی
مامان shahan💙 مامان shahan💙 ۸ ماهگی
مامان شاهانمم💙 مامان شاهانمم💙 ۳ ماهگی
مامان بنیتا مامان بنیتا هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان ال آی 🩷 مامان ال آی 🩷 روزهای ابتدایی تولد
مامان معجزه مامان معجزه هفته بیستم بارداری