کیا فردا انومالی دارن؟🥺

۱۰ پاسخ

من هفته دیگه یکشنبه میخوام برم خیلی داره دیر میگذرههههه

من هفتهپیش دادم نگران نباش عزیزم

به سلامتی گلم😍
میشه بگی فردا چند هفته و چند روز میری واسه آنومالی ؟؟؟‌

من پنجشنبه 🥲یروز یروز میشمارم

منم شنبه دادم

من شنبه قراره برم. نمیگذره..

ماله من هنوز خیلی مونده🥲

من فردا میرم میدم

من پنجشنبه آنومالی دادم ببین خیلی باحاله خیلی حس خوبیه 🥺😍

من پس فردا میرم🥲

سوال های مرتبط

مامان سید کوچولو💙 مامان سید کوچولو💙 ۳ ماهگی
مامان نلا💫 مامان نلا💫 ۳ ماهگی
مامان پیشتگولی مامان پیشتگولی ۵ ماهگی
مامان پناه❤️ مامان پناه❤️ هفته سی‌ام بارداری
مامان shahan💙 مامان shahan💙 ۸ ماهگی
مامان شاهانمم💙 مامان شاهانمم💙 ۳ ماهگی
مامان بنیتا مامان بنیتا هفته بیست‌وهشتم بارداری