کیا هفته دیگ مثل من سنو انومالی دارن دکتر شماعی 🥺🥺

تصویر
۷ پاسخ

من ۲۰ ام🙌
گفتش ۳ تومن😵‍💫

من شنبه میرم

وای برا من ۳۱امه، دیگه طاقت ندارم خیلی مونده، دوست داشتم زودتر برم ببینمش

منم هفته دیگ دارم ولی هنوز دکتر نرفتم بنویسه برام . شماعی چقد میگیره انومالی؟

من 18 هفته میرم

ان تی کجا رفنی؟؟؟
چقد شد هزینش

سیسمونی خریدی؟

سوال های مرتبط

مامان آیهان🩵💙🧿🧿 مامان آیهان🩵💙🧿🧿 ۳ ماهگی
مامان جوجه رضا مامان جوجه رضا روزهای ابتدایی تولد
مامان معجزه ی زندگیم مامان معجزه ی زندگیم هفته بیست‌ونهم بارداری