۱۲ پاسخ

برا منم دعا کنید

من🙋🏻‍♀️

من ۲۸ باید برم☹️😍

الهی که واسه هممون سالم باشن منم پس فردا باید برم

اینقد شیرینه ک نگو😍
ایشالا هم خودت سالمی هم نینی❤️

منم فردا آنومالی دارم.واسه همدیگه دعا کنیم.ان شالله فردا بریم سونو همه چی خوب باشه با دل خوش برگردیم

منم فردا عصر نوبت دارم
انشااله ک اول سالم باشن جنسیت هم اونی ک دلمون میخاد باشه

ای جانم
حتما همه چیز خوبه

من شنبه هفته بعد کی میرسه🙂

من بخاطر اینکه میخام وسایل بخرم زودتر میرم چون قراره برم مسافرت دیدن خواهرشوهرم

من ان شاه الله جنسیت بچه هر چه بشه فقط سالم باشه

انشالله بسلامتی بری باخبر خوش بیای
منم پس فردا باید برم😍😘🥰

سوال های مرتبط

مامان پیشتگولی مامان پیشتگولی ۵ ماهگی
مامان سید کوچولو💙 مامان سید کوچولو💙 ۳ ماهگی
مامان آیهان🩵💙🧿🧿 مامان آیهان🩵💙🧿🧿 ۳ ماهگی
مامان نلا💫 مامان نلا💫 ۳ ماهگی
مامان 🩷آویسا 🩷🩷 مامان 🩷آویسا 🩷🩷 روزهای ابتدایی تولد
مامان پناه❤️ مامان پناه❤️ هفته سی‌ام بارداری