کیا تو این هفته وقت آنومالی دارن؟

۱۲ پاسخ

من هفته دیگه شنبه😍

من يكشنبه دارم يعني فردا 🤪🤪🤪

من هفته بعد دوشنبه ایشالاااااا
خداکنه هم سالم باشه هم جنسیت اونی که دلم میخادباشه 😟

منم همین هفته می‌خوام برم

من ✋🏻
انشالله همه چی عالی باشه 🤲🏻❤

من فردا وقت دارم و پر از استرسم🤭

انومالی باید ۱۸ هفته باشه

من فردا

من سه شنبه دارم

من امروز داشتم

من فردا

من 😍

سوال های مرتبط

مامان کنجد کوچولو🐣 مامان کنجد کوچولو🐣 هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان علیرضاو علیسان مامان علیرضاو علیسان روزهای ابتدایی تولد
مامان شاهانمم💙 مامان شاهانمم💙 ۳ ماهگی
مامان پناه❤️ مامان پناه❤️ هفته سی‌ام بارداری
مامان نینی مامان نینی هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان shahan💙 مامان shahan💙 ۸ ماهگی
مامان سید کوچولو💙 مامان سید کوچولو💙 ۳ ماهگی
مامان فندوق مامان فندوق هفته دوازدهم بارداری
مامان آیهان🩵💙🧿🧿 مامان آیهان🩵💙🧿🧿 ۳ ماهگی
مامان نلا💫 مامان نلا💫 ۳ ماهگی