من فردا باید برم ان شاء الله 😊
برام دعا کنید هرچی خیر و صلاح برام پیش بیاد مادرای عزیز☺️
من رفتم🥰
من ۲ اسفند
من فردا دارم 🫣
من سه شنبه داشتم ،ولی جون لکه بینی داشتم دیشب، امروز رفتم انجام دادم
من امروز داشتم خداروشکر همه چیش خوب بود و یه دخمل ناناس بود🥹🤲😍
من دوشنبه وقت دکتر دارم ازمایش غربالگری دوم و نشون بدم نمی دونم کی انومالی میفرسته
وای خدا من دوشنبه😍توهم؟
سه شنبه دارم
سلام دوستان میگممن امروز رفتم سونوگرافی وزن بچم ۷۰۹گرم بود به نظرتون خوبه؟
من 8 اسفند دارم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.