کیا تو این هفته یا دوشنبه نوبت انومالی دارن 😍

۱۱ پاسخ

من فردا باید برم ان شاء الله 😊
برام دعا کنید هرچی خیر و صلاح برام پیش بیاد مادرای عزیز☺️

من رفتم🥰

من ۲ اسفند

من فردا دارم 🫣

من سه شنبه داشتم ،ولی جون لکه بینی داشتم دیشب، امروز رفتم انجام دادم

من امروز داشتم خداروشکر همه چیش خوب بود و یه دخمل ناناس بود🥹🤲😍

من دوشنبه وقت دکتر دارم ازمایش غربالگری دوم و نشون بدم نمی دونم کی انومالی میفرسته

وای خدا من دوشنبه😍توهم؟

سه شنبه دارم

سلام دوستان میگم‌من امروز رفتم سونوگرافی وزن بچم ۷۰۹گرم بود به نظرتون خوبه؟

من 8 اسفند دارم

سوال های مرتبط

مامان هلو🍑 مامان هلو🍑 هفته بیستم بارداری